dushwari

شام کے صدر بشارالاسدکے ناپاک عزائم ناکام

ڈاکٹر محمد عبدالرشید جنید

اللہ رب العزت کے کلام مقدس کو جو پیارے حبیب حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ و سلم پر نازل ہوا اور تا قیامِ قیامت تک رہے گاجس کی ذمہ داری اللہ تعالیٰ نے خود لے رکھی ہے۔ اس کلامِ مقدس کو حضور اکرم ﷺ کے اعلان نبوت کے بعد دشمنانِ اسلام بھی سن کر ایمان جیسی عظیم الشان نعمت سے سرفراز ہوئے اوربعض جاہل دشمنانِ اسلام جنہوں نے کلام مقدس کا مذاق اڑانا چاہا لیکن اللہ تعالیٰ نے انہیں اس کلام پاک جیسی ایک سورۃ پیش کرنے کا چیالنج کیا تو بعض کم عقلوں نے کلام پاک جیسی سورۃ پیش کرنے کی کوشش کی جس پر خود انکے ساتھی دشمنانِ اسلام نے تمسخر اڑایا اور پھر اللہ کے اس چیالنج کے خلاف کسی میں بھی ہمت نہ ہوسکی کہ وہ اس جیسا کلام پیش کرسکیں۔

جس نے اسلام کی خاطر اپنا سب کچھ قربان کردیا لیکن نومسلم لالچی شوہر نے کہیں کا نہ چھوڑا ،

آج وہ ہندو ماحول میں تڑپ رہی ہے اور کسی مسیحا کی منتظر ہے 

نازش ہماقاسمی

انسان جب خدا کی خدائی کا قائل ہوجاتا ہے تو پھر لاکھ مصائب والم آئیں وہ اپنے محبوب کی محبت میں گرفتار ہوکر سبھی مصائب کو نہایت ہی خوش اسلوبی سے جھیل جاتا ہے کیوں کہ ان کا تعلق باالراست خدا سے ہوتا ہے دنیا کی مصیبتیں ان کا کچھ نہیں بگاڑ پاتیں ان کے پاؤں توحید پر جمے رہتے ہیں۔ صحابہؓ کی تاریخ سے لے کر آج تک لاکھوں واقعات بکھرے پڑے ہیں کہ ان کو دنیا کی ستم نے ان کے پاؤں میں ذرا بھی لغزش پیدا نہ ہونے دی اور وہ اپنے توحید پر ڈٹے رہے ۔

مولانا محمد سمعان خلیفہ ندوی

چراغ مصطفوی سے شرارِ بولہبی کی ستیزہ کاری ازل سے تا امروز جاری ہے، جب جب باطل کی تگ وتاز سامنے آتی ہے تب تب قوت توحید کا اعجاز رنگ لاتا ہے، اعدائے اسلام کی ریشہ دوانیاں اور دسیسہ کاریاں مسلسل جاری ہیں لیکن مایوسی کے اندھیروں میں امید کے جگنو بھی چمکتے ہیں، یاس وقنوطیت کے دھندلکوں میں آفتاب اسلام آب وتاب کے ساتھ جلوہ دکھاتا ہے،

Urdu-Arabic-Keybaord11

ISLAMIC-MESSAGES