dushwari

ڈاکٹر سلیم خان

عام طور پر جماعت اور رہنما ایک ساتھ فتح و شکست سے دوچار ہوتے ہیں ۔ ایسا بھی ہوتا ہے کہ پارٹی ہار جاتی ہے مگر لیڈرجیت جاتاہے مثلاگزشتہ قومی انتخاب میں ملائم سنگھ اپنے سارے خاندان سمیت کامیاب ہوگئے جبکہ سماجوادی پارٹی کا صفایہ ہوگیا۔ لیکن یہ بہت کم ہوتا ہے کہ پارٹی کی کامیابی کے باوجود رہنما ہار جائے۔ اب کی بار گجرات میں وزیراعظم نریندر مودی کے ساتھ یہی ہوا ہے۔ 151 سیٹ پر کامیابی کی جیت کا دعویٰ کرنے والوں کے لیے 100 تک کو چھونا مشکل ہوگیا۔

عبدالرشید طلحہ نعمانیؔ 

فطرت،جامعیت اور آفاقیت، وہ خصوصیات وامتیازات ہیں؛جودیگر ادیان و مذاہب کے مقابلے میں صرف اور صرف مذہب اسلام کا کمال اور اس کاجزو لاینفک ہیں؛جس کی عظمت، وسعت، تنوع اور گہرائی کو سمجھناکسی بھی جانب دار،تعصب پسنداورتنگ نظر انسان کے بس کی بات نہیں۔اسلام کے دین فطرت ہونے کا مفہوم یہ ہے کہ اسلام پر عمل کرنا فطری و طبعی اُمور کی طرح آسان و سہل ہے، اس کے بنیادی و اساسی احکام کی تکمیل میں کسی قسم کی دقت و پیچیدگی نہیں۔ آفاقیت کامطلب یہ ہے کہ وہ ساری انسانیت کیلئے بلا لحاظ رنگ و نسل، ملک و وطن یکساں قابل عمل ہے، وہ کسی مخصوص زمان و مکان تک محدود نہیں،

مولانا سید محمد رابع حسنی ندوی

اﷲ تعالیٰ نے امت مسلمہ پر عالمی برادری کو ان راہوں سے ہٹانے اور بچانے کی عظیم ذمہ داری ڈالی ہے ،جو راہیں دنیا و آخرت دونوں کے لحاظ سے بگاڑ و تباہی لاتی ہیں۔ یہ راہیں وہ ہیں جو انسان میں خود غرضی ، نفس پرستی اور من مانی زندگی اختیار کرلینے کے نتیجہ میں پیدا ہوتی ہیں ۔ انسان اپنی خود غرضی اور من مانی زندگی کے اثرات سے اپنے پروردگار کے حکموں کو نظر انداز کرتا ہے اور اس کے پیغمبروں ؑ کی تعلیمات سے دست کش ہوجاتا ہے ، آپس میں ایک دوسرے کے حقوق کو سلب کرتا ہے اور اپنی نفسانی اغراض کی خاطر ایک دوسرے سے ٹکراتا ہے ،اس کے نتیجہ میں سب ہی نقصان اٹھاتے ہیں۔

Urdu-Arabic-Keybaord11

ISLAMIC-MESSAGES