dushwari

بہار؛ مندر معاملہ پولیس پر پتھراؤ، ایس پی کی گاڑی پھونکی، 10 جوان زخمی(مزید اہم ترین خبریں )

حاجی پور۔28جنوری(فکروخبر/ذرائع )ہائی کورٹ کے حکم پر حاجی پور کے بگملی واقع واسودیو مندر کو ہٹانے کی کوشش کر رہی پولیس کو لاٹھی چارج کرنا مہنگا پڑ گیا۔ منگل کو دیر شام مندر کے قریب ڈی ایم اور ایس پی کے پہنچنے کے کچھ ہی دیر بعد مندر توڑے جانے کی مخالفت کر رہے لوگوں کا غصہ پولیس کے سخت ہوتے ہی بھڑک گیا. گزشتہ 9 گھنٹے سے امن سے مخالفت کرتے ہوئے گفتگو کے لئے تیار مندر کے پاس لگے لوگ جب مشتعل ہوئے تب پولیس کو بھاگنا پڑا.اس دوران مشتعل افراد نے اے ایس پی کی گاڑی کو اپنا نشانہ بناتے ہوئے پھونک دیا.

تجاوز ہٹانے کے لئے انتظامیہ کی طرف سے لائی گئی ایک ٹریکٹر میں آگ لگا دی. جم کی گئی روڑیباجی میں 10 پولیس اہلکار زخمی ہو گئے. بیتیا سے آئے ایک انسپکٹر نے ایک گھر میں پناہ لی اور گھر بالے کی مدد سے کپڑے بدل کر وہاں سے کسی طرح جان بچا کر بھاگے. ہوٹل تھانے کے ایک اے ایس آئی سمیت کئی پولیس عہدیدار زخمی ہو گئے. اسی دوران مچی بھگدڑ میں کسی نے داروغہ سنجے سنگھ کی پستول چھین لی. اگرچہ اس کی سرکاری تصدیق نہیں کی گئی ہے. تمام زخمیوں کو علاج کے لئے صدر ہسپتال میں داخل کیا گیا.ادھر حاجی پور سرکٹ ہاؤس میں کیمپ کر واقعہ کی مانیٹرنگ کر رہے آئی جی پارس ناتھ بھی صورت حال کی پل پل کی معلومات پولیس ہیڈکوارٹر کو دیتے رہے. ایک طرف کورٹ کے حکم کو یقینی کرانا اور دوسری طرف ہزاروں لوگوں کے ایمان کی کشمکش میں فسے آئی جی دیر رات تک پولیس عہدیداروں کے ساتھ حکمت عملی بناتے رہے. اسی حکمت عملی کے تحت بھیڑ کی قیادت کر رہے شہر کونسلر سبھاش کمار نرالا سمیت تین افراد کو پولیس نے گرفتار کر لیا ہے. مندر کو سینکڑوں لوگوں نے گھیر رکھا ہے.


تالاب پر قبضے کے تعلق بڑوت میں فائرنگ،۱۱ افراد حراست میں

باغپت ۔28جنوری(فکروخبر/ذرائع ) باغپت کے بڑوت میں تالاب کی زمین پر قبضے کو لے کر ایک بار پھر خونی جدوجہد ہوتے ہوتے رہ گئی. دوپہر کے وقت اس زمین پر قبضے کو لے کر دو طرف آمنے سامنے آ گئے اور دونوں اطراف میں کہا سنی کے بعد مار پیٹ ہوئی اور پھر فائرنگ ہو گئی .تاہم شکر رہا کہ کسی کو گولی نہیں لگی. بڑوت کوتوالی علاقے میں دہلی کمنوتری شاہراہ پر ہوئی اس فائرنگ کی وارداتر کے بعد افراتفری کے ساتھ بھگدڑ مچ گئی. کچھ ہی دیر میں پولیس بھی موقع پر پہنچ گئی اور قریب 11 افراد کو حراست میں لے لیا.بہت سے لوگوں کے پاس سے پولیس نے لائسنس ہتھیار بھی برآمد کئے ہیں. بتا دیں کہ طالاب کی یہ زمین تقریبا 200 کروڑ روپے قیمت کی بتائی جا رہی ہے اور اس معاملے کو لے کر پہلے بھی کئی بار جدوجہد ہو چکا ہے، لیکن باغپت پولیس اور انتظامیہ نے معاملے کو سنجیدگی سے نہیں لیا ہے.یاد رہے کہ ایک طرف آر ایل ڈی لیڈر کا ہے جبکہ دوسرا طرف تالاب کے ایک سرے پر رہ رہے کرائے داروں کا ہے. حالانکہ اس معاملے پر پولیس نے ان گیارہ افراد کو نقص کو برباد کرنے کی خطا میں حراست میں لیا ہے۔ بڑوت کوتوالی انچارج وی کے سنگھ کا کہنا ہے کہ آگے کی کارروائی تحریر کی بنیاد پر کی جائے گی۔


ڈکیتی اور عصمت دری کا مقدمہ قائم کرنے میں مبینہ دیری پر داروغہ لائن حاضر 

کانپور۔28جنوری(فکروخبر/ذرائع )شہر کے دیہی علاقے سنیگواں میں پانچ بدمعاشوں نے ڈکیتی اور اجتماعی عصمت دری کی واردات کو انجام دیا ۔ پولیس نے متاثرین کی شکایت پر معاملہ درج کرنے میں مبینہ طور پر آناکانی کی ۔ اعلیٰ افسران کی مداخلت کے بعد ایف آئی آر درج کی گئی اور چکیری ایس او کو لائن حاضر کیاگیا ۔ پولیس ترجمان نے بتایا کہ سنیگواں کے وارث نگر کے ایک زیر تعمیر مکان میں کانپور دیہات کا مزدور اپنی ۳۸ سالہ بیوی اور چھ سال کی بیٹی کے ساتھ رہتاتھا ۔ کل صبح پانچ بدمعاش اس کے گھر میں داخل ہوگئے اور قریب ۳۰ ہزار روپئے نقد اور سونے کے زیورلوٹ لئے ۔ مزدور کا الزام ہے کہ بدمعاشوں نے دیسی پستول سے دھمکاکر اس کی بیوی کی عصمت دری کی ۔ مزدور کا کہناہے کہ اس حادثہ کی جانکاری سنی گواں پولیس چوکی میں دی تو اس سے اگلے دن کو آنے کیلئے کہاگیا ۔ اس کے بعد وہ کانپور پولیس کے ایس ایس پی شلبھ ماتھر کے پاس پہنچا ۔ جنہوں نے معاملہ کی ایف آئی آر لکھوانے کے ساتھ ہی ایک جانچ ٹیم قائم کی اور حادثہ میں مبینہ لاپروائی برتنے پر چکیری کے تھانہ انچارج راجیور دویدی کو دیر رات لائن حاضردیا ۔خاتون کوآج میڈیکل جانچ کے لئے بھیجا گیا ہے ۔ غور طلب ہے کہ راجیو دویدی وہی داروغہ ہیں جنہیں کچھ ماہ پہلے شہر کے سب سے اچھے تھانے دار کا نام دیاگیاتھا ۔


پالی تھین کی تھیلیوں کوفروخت کرنے کیلئے تاجروں نے مانگی مہلت 

گورکھپور۔28جنوری(فکروخبر/ذرائع )گورکھپور پروڈکس پلاسٹک ایسوسی ایشن نے حکومت سے ۰۴ مائکران کی تھیلیوں کے استعمال کرنے اور فروخت کے لئے کم سے کم چھ ماہ کی مہلت مانگی ہے ۔ تاکہ پلاسٹک کے چھوٹے ادارے کے تاجر اپنے لون اور ریونیو و بازار کی بقایاجات دے سکے ۔ پریس کلب میں منعقد صحافیوں سے بات چیت میں ایسوسی ایشن کے صدر پون کمار نے کہاکہ ریاستی حکومت نے راتوں رات فیصلہ کرکے پلاسٹک کے کیری بیگ پر پابندی لگادی ہے ۔ اس سے اس تجارت سے جڑے ہزاروں کی تعداد میں تنظیمیں اور تاجروں اور کامگاروں کے سامنے روزی روٹی کا مسئلہ پیدا ہوگیاہے۔ اداروں نے ۱۲ دسمبر تک ویٹ ادا کرکے ۰۴ مائکران کی پلاسٹ کی تھیلیاں منگوائی ہیں ۔ اچانک پابندی کے بعد یہ سبھی بچی رہ گئی ہیں ۔ ایسے میں ریاستی حکومت کم سے کم چھ مہینہ کا وقت دے تاکہ اس کی کھپت کی جاسکے ۔ اگر ایسا نہیں ہوسکے تو بچے ہوئے مال کو واپس لے کر اس کا معاوضہ ادا کیاجائے ۔ لیکن سب سے بڑا مسئلہ کاروباریوں کے سامنے آگیاہے ۔جنہوں نے اس کاروبار کو لگانے کیلئے بینک سے کروڑوں روپئے کا لون لیا ہے ۔ جنرل سکریٹری شمھو پرساد نے کہا کہ سپریم کورٹ اور مرکزی سرکار کو قانون کے مطابق ۰۴ مائکران سے زیادہ موٹائی کا کیری بیگ بنانے میں کوئی اعتراض نہیں ہے ۔ لیکن ریاستی سرکار نے سبھی پر پابندی لگادی ہے ۔ جب کہ پلاسٹک ایسوسی ایشن کثافت پالی تھین کی تھیلیوں کے متبادل کی شکل میں انکروفینڈلی بایوڈگری ڈیبل کیری بیگ بنانے کی تیاری کررہاہے جو ۵۴ سے ۰۶ دن کے اندر خود ہی برباد ہوجائے گا ۔ اس کے لئے این جی ٹی نے بھی اجازت دے دی ہے ۔ دوسری طرف چترانس وکاس سمیتی پالی تھین ہٹاؤ پریاورن بچاؤ مہم چلائے گی ۔ سمیتی کے جلسے میں صدر وجے پرکاش ورما نے کہاکہ پالی تھین کے خراب اثرات سے لوگوں کو بیدار کرنے کے مقصد سے ۱۳ جنوری اور ۷ فروری کو راجیندر نگر واقع سرکٹوا بابا مندر کے پاس کیمپ لگاکر لوگوں کو کپڑے اور جوٹ کا بیگ دیاجائے گا ۔ ۳۲ فروری کو راجیندر نگر واقع ایک اسپتال میں طبی کیمپ بھی لگایا جائے گا ۔ 


ایک فون کال پر ٹرینوں میں ہوگی صفائی

الہ آباد۔28جنوری(فکروخبر/ذرائع )سفر کے دوران اب ٹرین میں گندگی ہونے پر مسافر راست کنٹرول روم میں اپنی شکایت درج کرا سکیں گے ۔ شکایت موصول ہونے پر ریلوے کی جانب سے اگلے اسٹیشن پر ٹرین میں فوراً صفائی کا بندوبست کرایا جائے گا۔نارتھ سنٹرل ریلوے (این سی آر) کے ذرائع نے آج یہاں بتایا کہ الہ آباد ڈویژن نے اس کے لئے ریلوے کا ایک انٹی گریٹیڈ موبائل نمبر بھی جاری کردیا ہے ۔ اس نمبر پر مسافر براہ راست فون کرکے یا ایس ایم ایس کرکے اپنی شکایت درج کروا سکتے ہیں۔انہوں نے بتایا کہ ٹرینوں کے اندر صفائی ستھرائی کو بہتر بنانے کیلئے این سی آر کے الہ آباد ڈویژن کی ٹرینوں میں آن بورڈ ہاؤس کیپنگ سروس (او بی ایچ ایس) کی سہولت دی گئی ہے ۔


نوجوان نے بچی کا کیا اغوا

فتحپور۔28جنوری(فکروخبر/ذرائع )جعفر گنج تھانہ علاقہ کے ایک گاؤں کے رہنے والے شخص نے تھانے میں تحریر دے کر بتایا کہ ۱۱جنوری کو چھوٹو کو اجے پانڈے ولد یوگیندر پرساد ساکن ساہمل پور ان کی ۵۱ سالہ بیٹی کو بہلا پھسلا کر بھگا لے گیاہے۔ پولیس نے رپورٹ درج کرلی ہے۔ 


گھنے کہرے کے درمیان ٹکرائی ٹرک

ایک شخص کی موت ،پانچ زخمی

بدایوں۔28جنوری(فکروخبر/ذرائع )اترپردیش کے بدایوں ضلع میں آج صبح گھنے کہرے کے درمیان دو ٹرکوں کی ٹکر میں ایک تاجر کی موت ہوگئی اور پانچ دیگر لوگ زخمی ہوگئے ۔ ایس پی سٹی انل یادو نے یہاں بتایا کہ موسیٰ جھاگ تھانہ علاقے کے اسروا گاؤں کے پاس گھنے کہرے کے سبب دو ٹرکوں کی آمنے سامنے سے ٹکر ہوگئی ۔ اس حادثے میں سنبھل کے تاجر یوسف (۴۵) کی موت ہوگئی ۔ انہوں نے بتایا کہ حادثہ میں پانچ دیگر لوگ بھی زخمی ہوئے ہیں ۔ جنہیں اسپتال میں داخل کرایاگیاہے۔ پولیس نے مقدمہ درج کر کارروائی شروع کردی ہے ۔ 


نیپال سرحد پر پکڑے گئے دو اسمگلر

بلرام پور۔28جنوری(فکروخبر/ذرائع ) اترپردیش کے بلرامپور ضلع میں ایس ایس بی کے جوانوں نے نیپال سے اسمگلنگ کرکے لائی گئی پونے دوکروڑ روپئے قیمت کی چرس برآمد کرکے دو اسمگلروں کو گرفتارکرلیا۔ ایس ایس بی کی پچاویں واہنی کے ڈپٹی کمانڈر جناردن پرساد مشرا نے آج یہاں بتایاکہ کل نیپال سرحد سے ہندوستان میں داخل ہونے کی کوشش کررہے دو اسمگلروں کو روک کر ان کی تلاشی لی گئی تو ان کے قبضے سے ۵۱ کلو گرام چرس برآمد ہوئی تھی ۔ انہوں نے بتایا کہ نیپال سے لائی گئی اس چرس کی بین الاقوامی بازار میں قیمت پونے دو کروڑ روپئے قیمت بتائی جارہی ہے ۔ پکڑے گئے اسمگلروں کی پہنچان بلرام پور کے رہنے والے مقصود اور نیپال کے کپل وستوضلع کے پپو کے طور ہوئی ہے ۔ 


شادی شدہ خاتون کو جان سے مارنے کی کوشش ، شوہر گرفتار

سہارنپو۔28جنوری(فکروخبر/ذرائع )اترپردیش کے سہارنپور ضلع میں تھانہ جنک پوری کے تحت ایک شادی شدہ کو اس کے سسرال والوں نے مبینہ طور سے کیمیکل ڈال کر جلانے اور گلادباکر جان سے مارنے کی کوشش کی ۔ شکایت ملنے پر پولیس نے خاتون کے شوہر کو گرفتارکرلیا ۔ ایڈیشنل ایس پی دیہتا جگدیش شرما نے آج بتایا کہ تھانہ جنک پوری کے تحت بندو کے چوک علاقے میں شادی شدہ شبنم بیوی قمر جمال کو اسکے سسرال والوں نے کیمیکل ڈال کر جلانے اور اس کا گلا دباکر جان سے مارنے کی کوشش کی ۔خاتون کی شور مچانے پر آس پڑوس کے لوگ موقع پر پہنچ گئے اور پولیس کو اطلاع دی ۔خاتون کو شدید زخمی حالت میں ضلع اسپتال داخل کرایاگیاہے۔ جب کہ اس کے شوہر قمر جمال کو پولیس نے گرفتار کرلیا ۔شرما نے بتایا کہ آس پاس کے لوگوں سے جانکاری ملی کہ شنبم کے سسرال والے اس سے پہلے بھی اسے جان سے مارنے کی کوشش کرچکے ہیں ۔ پولیس باقی فرار سسرال والوں کی تلاش کررہی ہے۔ 


آگرہ میں نوجوان کو لاٹھی سے پیٹ کر مار ڈالا

آگرہ۔28جنوری(فکروخبر/ذرائع ) اتر پردیش میں آگرہ کے فتح پور سیکری کے علاقے میں کل رات ایک نوجوان کو لاٹھی سے پیٹ پیٹ کر قتل کر دیا گیا۔ پولیس ذرائع نے آج یہاں بتایا کہ ڈابر گاؤں کے پریم سنگھ اس کے ہم زلف نیو آگرہ کے تیج نگر کے سنیل اور ان کے رشتے کے سالے رانو نے موٹر سائیکل سے اولینڈا لنک روڈ پر جاکر شراب پی اس کے بعد دونوں نے اچانک سنیل کو لاٹھی سے پیٹنا شروع کر دیا۔ واردات کے بعد چیخ پکار سن کر کھیتوں میں کام کر نے والے دیہاتیوں نے پریم سنگھ کو پکڑ لیا جبکہ رانو موٹر سائیکل سے بھاگ گیا۔ اسی درمیان سنیل نے دم توڑ دیا۔ اطلاع ملنے پر موقع پر پہنچی پولیس نے پریم سنگھ کو گرفتار کر لیا۔ بتایا گیا ہے کہ سنیل اور پریم سنگھ کی شادی فیروز آباد کے اوجھانگر کے دھنني سنگھ کی بیٹیوں سے ہوئی ہے ۔ سنیل کا اپنی بیوی سے طلاق کا معاملہ چل رہا ہے ۔ طلاق کے معاملے کی وجہ سے دونوں میں رنجش ہو گئی تھی۔ اسی رنجش میں سنیل کا قتل کیا گیا ہے ۔


جنوری۲۹کو تاج نگری پہنچے گی'آشا یاترا'

آگر۔28جنوری(فکروخبر/ذرائع )امن اور ہم آہنگی کے لئے کنیا کماری سے کشمیر تک چلنے والی 'آشا یاترا' ۲۹جنوری کو آگرہ پہنچے گی۔ قومی اتحاد و ہم آہنگی کا پیغام دینے کے لئے نکالی جا رہی یہ یاترا تاج نگرمیں تین فروری تک رہے گی اور شہر میں مختلف پروگراموں کے ذریعے امن اور ہم آہنگی کا پیغام دے گی۔ امید کے سفر کا مقصد مختلف مذاہب کے پیروکاروں میں باہمی بھائی چارہ کا جذبہ برقرار رکھنے کے لئے بیداری لانا ہے ۔ سفر کا آغاز ۱۲جنوری۲۰۱۵کو کنیا کماری کے ویویکانند راک میموریل انسٹی ٹیوٹ سے ہوا تھا۔ تقریبا سات ہزار پانچ سو کلومیٹر کا پیادہ سفر کے بعد 'آشا یاترا' کا اختتام سرینگر میں کیا جائے گا۔ ملک کی ۱۱ریاستوں سے ہوکر ۵۷۰۰کلومیٹر کا سفرطے کیا جانا ہے ۔ اتر پردیش میں یہ "آشا یاترا' مرزاپور میں پانچ دسمبر کو داخل ہوءي اور یہ بنارس، الہ آباد، فتح پور، کانپور، اٹاوہ ہوتے ہوئے آگرہ پہنچے گی۔ وزیر اعلی اکھلیش یادو بھی اس سفر کا حصہ بن چکے ہیں۔ مشن میں شامل ارکان ہر دن ۵۱سے ۰۲کلومیٹر کا سفر طے کرتے ہیں۔

Urdu-Arabic-Keybaord11

ISLAMIC-MESSAGES